Szállítási feltételek és díjak
Kedves Vásárlóink!
Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.
Megértésüket köszönjük.
A vásárló a megrendelés leadásával elismeri, hogy a szállítási feltételeket megismerte, a rá érvényes részeket alkalmazza!
Szolgáltatás(ok) leírása
- 1.2 Személyes átvétel
- 1.3 Wolt expressz kiszállítás
- Egyéb díjak
- Reklamáció
Szolgáltatás leírása
Cégünk a megrendelt termékeket a Wolt csomagszállító szolgáltatóval juttatja el a vásárlóinkhoz.
Hibás címzésből eredő károkért, késésért a budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!
1.2 : Személyes átvétel
Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.
Irodánk címe: 1047, Budapest Perényi Zsigmond utca 10. 2.em. 3.kapucsengő (Pagdi Irodaház)
1.3 : Wolt expressz kiszállítás
Gyors házhozszállítás Wolt futárral közvetlenül a megadott címre.
Kiszállítási terület:
A Wolt expressz kiszállítás kizárólag az alábbi budapesti területekre érhető el:
- IV. kerület: 1041-1048
- III. kerület: 1031-1039
- XV. kerület: 1151-1158
- XIII. kerület: 1131-1139
- XIV. kerület: 1142, 1147
- További területek: 1062, 1007
FIGYELEM! Hibás vagy a fenti területeken kívüli címzésből eredő károkért, kiszállítás meghiúsulásáért a budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!
A rendelési folyamat során egy informatív térkép segíti a címválasztást, amely megmutatja a kiszállítási területeket. Kérjük, használja ezt a térképet a pontos cím megadásához!
Kiszállítási idő:
- Munkaidő: Kiszállítás munkanapokon 9:00-16:00 óra között történik
- Hétvégén és ünnepnapokon NEM szállítunk!
- 16:00 óra után leadott rendelések: A következő munkanapon reggel 9:00 órától kezdjük el feldolgozni és kiszállítani
- 1 db póló rendelése esetén: célunk a 90 perces kiszállítás a rendelés leadásától számítva (nem időgarantált szolgáltatás, de mindent megteszünk ennek betartásáért)
- Több póló rendelése esetén: a mennyiségtől függően változhat a kiszállítási idő
- Maximum rendelhető mennyiség egy megrendelésben: 15 db póló
- Minimum rendelési érték: NINCS (akár 1 db pólót is kiszállítunk)
Fizetési módok: A Wolt expressz kiszállítás esetén csak online előrefizetés lehetséges az alábbi módokon:
- Bankkártya (Barion rendszeren keresztül)
- Google Pay
- Apple Pay
A szolgáltatás tartalmazza:
- Expressz kiszállítást a megadott címre
- Valós idejű nyomkövetést a Wolt alkalmazásban
- E-mail és SMS értesítést a rendelés státuszáról és a futár érkezéséről
- Közvetlen kapcsolattartást a futárral (szükség esetén a futár telefonon is felveszi Önnel a kapcsolatot)
Fontos tudnivalók:
- A kiszállítási idő a rendelés leadásától számítandó
- A 90 perces kiszállítási idő nem garantált, de mindent megteszünk annak betartásáért
- Ünnepnapokon és hétvégén kiszállítás nem lehetséges
- Sikertelen kiszállítás esetén: Ha a megadott címen nem található a címzett, a Wolt futár visszaszállítja a csomagot az irodánkba. Ebben az esetben a csomag átvehető személyesen az irodánkban, vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újra kiszállítjuk a megadott címre.
1.3.1 : Csomag átvétele
A küldemény átadása annak a személynek történik, aki a megadott címen a futár érkezésekor jelen van és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A Vásárló, vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával vagy digitális aláírással igazolja.
FONTOS! A futár a megadott címen keresi a címzettet. Kérjük, hogy a rendelés leadásakor pontos címet és elérhetőséget adjon meg. Ha a futár nem találja a címzettet, telefonon próbálja elérni.
Meghiúsult átvétel esetén:
- A csomag visszaszállításra kerül az irodánkba
- Lehetőség van személyes átvételre az irodánkban (ingyenesen)
- Vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újra kiszállítjuk a megadott címre
2. Szállítási költség és szállítási idő
Személyes átvétel az irodánkban: 0 Ft
Wolt expressz kiszállítás: [ÁR MEGHATÁROZANDÓ] Ft (60-90 perc)
Az árak már tartalmazzák az áfát!
2.2 : Csomagolási költség
A szállítási díjak már tartalmazzák a csomagolás költségét is!
Reklamáció
A csomag(ok) átvételekor ellenőrizze annak csomagolását, beltartalmát!
A csomagokat átvételkor ellenőrizzék, ha bármilyen sérülést találnak (csomag tartalma sérült, törött…stb), a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a csomag átvételét megtagadni.
Szállításból eredő károkért a Budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!
Esetleges károkat a vásárolónak, vagy a vásárló felhatalmazottjának kell dokumentálnia és eljuttatni a hello(kukac)budapestgraphics.hu email címre.
Dokumentálatlan reklamációkat érvényesíteni nem tudunk!
3.1 : Dokumentáció
A reklamáció rendezéséhez szükséges dokumentumok:
- Fénykép a kárról
- Futár által kiállított jegyzőkönyv
- Káresemény leírása
3.2 : Kárrendezés
A Budapestgraphics.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy káresemény ne következhessen be!
Amennyiben a káresemény bekövetkezik, a Budapestgraphics.hu mindent megtesz a kárrendezés elősegítése és mielőbbi rendezése érdekében.
Kárrendezés feltétele a káresemény során rögzített dokumentáció megléte és továbbítása a Budapestgraphics.hu felé.
Fontos!
A bekövetkezett káreseményeket azonnal jelezni kell mind a Wolt futárszolgálat, mind ügyfélszolgálatunk felé.
A szállítási feltételek változtatási jogát a www.budapestgraphics.hu kezelője fenntartja.
Ügyfélszolgálat elérhetőségei
Elektronikus ügyfélszolgálat:
hello(kukac)budapestgraphics.hu
Név: BGR Central Europe Kft.
Székhely címe: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 10. 2. em. (Nem üzlethelyiség! Ügyfélfogadás csak előzetes egyeztetés alapján!)
Cégjegyzékszám: 01-09-404629
Nyilvántartásba vette: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32054527-2-41
Közösségi Adószám: HU32054527
Bankszámlaszám: CIB 10700457-73726315-51100005
Telefonszám: 06-30-443-5914


