Szállítási feltételek és díjak

Kedves Vásárlóink!

Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.

Megértésüket köszönjük.

A vásárló a megrendelés leadásával elismeri, hogy a szállítási feltételeket megismerte, a rá érvényes részeket alkalmazza!

Szolgáltatás(ok) leírása

  • 1.2 Személyes átvétel
  • 1.3 Wolt expressz kiszállítás
  • Egyéb díjak
  • Reklamáció

Szolgáltatás leírása

Cégünk a megrendelt termékeket a Wolt csomagszállító szolgáltatóval juttatja el a vásárlóinkhoz.

Hibás címzésből eredő károkért, késésért a budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!

1.2 : Személyes átvétel

Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.

Irodánk címe: 1047, Budapest Perényi Zsigmond utca 10. 2.em. 3.kapucsengő (Pagdi Irodaház)

1.3 : Wolt expressz kiszállítás

Gyors házhozszállítás Wolt futárral közvetlenül a megadott címre.

Kiszállítási terület:

A Wolt expressz kiszállítás kizárólag az alábbi budapesti területekre érhető el:

  • IV. kerület: 1041-1048
  • III. kerület: 1031-1039
  • XV. kerület: 1151-1158
  • XIII. kerület: 1131-1139
  • XIV. kerület: 1142, 1147
  • További területek: 1062, 1007

FIGYELEM! Hibás vagy a fenti területeken kívüli címzésből eredő károkért, kiszállítás meghiúsulásáért a budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!

A rendelési folyamat során egy informatív térkép segíti a címválasztást, amely megmutatja a kiszállítási területeket. Kérjük, használja ezt a térképet a pontos cím megadásához!

Kiszállítási idő:

  • Munkaidő: Kiszállítás munkanapokon 9:00-16:00 óra között történik
  • Hétvégén és ünnepnapokon NEM szállítunk!
  • 16:00 óra után leadott rendelések: A következő munkanapon reggel 9:00 órától kezdjük el feldolgozni és kiszállítani
  • 1 db póló rendelése esetén: célunk a 90 perces kiszállítás a rendelés leadásától számítva (nem időgarantált szolgáltatás, de mindent megteszünk ennek betartásáért)
  • Több póló rendelése esetén: a mennyiségtől függően változhat a kiszállítási idő
  • Maximum rendelhető mennyiség egy megrendelésben: 15 db póló
  • Minimum rendelési érték: NINCS (akár 1 db pólót is kiszállítunk)

Fizetési módok: A Wolt expressz kiszállítás esetén csak online előrefizetés lehetséges az alábbi módokon:

  • Bankkártya (Barion rendszeren keresztül)
  • Google Pay
  • Apple Pay

A szolgáltatás tartalmazza:

  • Expressz kiszállítást a megadott címre
  • Valós idejű nyomkövetést a Wolt alkalmazásban
  • E-mail és SMS értesítést a rendelés státuszáról és a futár érkezéséről
  • Közvetlen kapcsolattartást a futárral (szükség esetén a futár telefonon is felveszi Önnel a kapcsolatot)

Fontos tudnivalók:

  • A kiszállítási idő a rendelés leadásától számítandó
  • A 90 perces kiszállítási idő nem garantált, de mindent megteszünk annak betartásáért
  • Ünnepnapokon és hétvégén kiszállítás nem lehetséges
  • Sikertelen kiszállítás esetén: Ha a megadott címen nem található a címzett, a Wolt futár visszaszállítja a csomagot az irodánkba. Ebben az esetben a csomag átvehető személyesen az irodánkban, vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újra kiszállítjuk a megadott címre.

1.3.1 : Csomag átvétele

A küldemény átadása annak a személynek történik, aki a megadott címen a futár érkezésekor jelen van és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A Vásárló, vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával vagy digitális aláírással igazolja.

FONTOS! A futár a megadott címen keresi a címzettet. Kérjük, hogy a rendelés leadásakor pontos címet és elérhetőséget adjon meg. Ha a futár nem találja a címzettet, telefonon próbálja elérni.

Meghiúsult átvétel esetén:

  • A csomag visszaszállításra kerül az irodánkba
  • Lehetőség van személyes átvételre az irodánkban (ingyenesen)
  • Vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újra kiszállítjuk a megadott címre

2. Szállítási költség és szállítási idő

Személyes átvétel az irodánkban: 0 Ft
Wolt expressz kiszállítás: [ÁR MEGHATÁROZANDÓ] Ft (60-90 perc)

Az árak már tartalmazzák az áfát!

2.2 : Csomagolási költség

A szállítási díjak már tartalmazzák a csomagolás költségét is!


Reklamáció

A csomag(ok) átvételekor ellenőrizze annak csomagolását, beltartalmát!

A csomagokat átvételkor ellenőrizzék, ha bármilyen sérülést találnak (csomag tartalma sérült, törött…stb), a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a csomag átvételét megtagadni.

Szállításból eredő károkért a Budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!

Esetleges károkat a vásárolónak, vagy a vásárló felhatalmazottjának kell dokumentálnia és eljuttatni a hello(kukac)budapestgraphics.hu email címre.

Dokumentálatlan reklamációkat érvényesíteni nem tudunk!

3.1 : Dokumentáció

A reklamáció rendezéséhez szükséges dokumentumok:

  • Fénykép a kárról
  • Futár által kiállított jegyzőkönyv
  • Káresemény leírása

3.2 : Kárrendezés

A Budapestgraphics.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy káresemény ne következhessen be!

Amennyiben a káresemény bekövetkezik, a Budapestgraphics.hu mindent megtesz a kárrendezés elősegítése és mielőbbi rendezése érdekében.

Kárrendezés feltétele a káresemény során rögzített dokumentáció megléte és továbbítása a Budapestgraphics.hu felé.

Fontos!
A bekövetkezett káreseményeket azonnal jelezni kell mind a Wolt futárszolgálat, mind ügyfélszolgálatunk felé.


A szállítási feltételek változtatási jogát a www.budapestgraphics.hu kezelője fenntartja.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei

Elektronikus ügyfélszolgálat:
hello(kukac)budapestgraphics.hu

Név: BGR Central Europe Kft.
Székhely címe: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 10. 2. em. (Nem üzlethelyiség! Ügyfélfogadás csak előzetes egyeztetés alapján!)
Cégjegyzékszám: 01-09-404629
Nyilvántartásba vette: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32054527-2-41
Közösségi Adószám: HU32054527
Bankszámlaszám: CIB 10700457-73726315-51100005
Telefonszám: 06-30-443-5914